Optimizacija spletnih strani

S skoraj desetletjem izkušenj na področju optimizacije spletnih strani smo dokazali, da lahko povečamo vašo prepoznavnost na spletu in izboljšamo pozicije v iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani že dolgo nista več samo gostota ključnih besed in gradnja povratnih povezav. Danes se vse vrti okoli vsebine, ki jo prikazujete obiskovalcem. Vsebine na vaši spletni strani predstavlja temelj celotne optimizacije. Spletni iskalniki želijo od vas kvalitetno vsebino, ki jo bodo lahko posredovali svojim uporabnikom. Za kvalitetno vsebino pa so vas danes iskalniki pripravljeni nagraditi z visokimi pozicijami.

Kaj vam lahko pri optimizaciji spletnih strani ponudimo?

Analiziramo vsebino spletne strani, analiziramo tehnični del in raziščemo priložnosti za spletno stran s pomočjo analize ključnih besed. Postavimo strategijo za ustvarjanje kvalitetnih vsebin in gradnjo povezav do vašega spletnega mesta.

  • Analiza spletnega mesta
  • Tehnična dodelava
  • Raziskava ključnih besed
  • Ustvarjanje vsebine
  • Gradnja povratnih povezav

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolgo traja, da so vidni prvi rezultati?

Optimizacija je dolgotrajen proces. Prvi pravi rezultati se pričnejo kazati po 3 mesecih dela. Zelo konkurenčne ključne besede potrebujejo tudi do 12 mesecev.

Ali nudite kakšno garancijo?

Garancije pri optimizaciji spletnih strani ni možno ponuditi. Lahko pa od sodelovanja odstopite kadarkoli ugotovite, da stvari ne gredo v pravo smer.

Kaj vas razlikuje od ostalih agencij, ki nudijo podobne storitve?

Največja razlika so izkušnje in rezultati. Več kot 10 let izkušenj in konkretni rezultati. Optimiziramo ključne besede v najbolj konkurenčnih panogah in ni se še zgodilo, da zastavljenih ciljev ne bi realizirali.

Kaj za vas predstavlja uspešno izvedeno optimizacijo?

V prvi vrsti močno povečan organski (neplačan) obisk na vaši spletni strani in večje število konverzij.

Vodnik skozi optimizacijo spletnih strani

Predstavljamo vam vodnik optimizacije spletnih strani za začetnike.
Naš vodnik vas bo popeljal skozi celoten postopek optimizacije, predstavil terminologijo in tehnike, ki jih boste potrebovali za uspešno optimizacijo spletnega mesta.
Optimizacija spletnih strani 1. del
Optimizacija spletnih strani 2. del
Optimizacija spletnih strani 3. del
Optimizacija spletnih strani 4. del
Kaj stranke pravijo o našem delu?

Pred izdelavo spletne trgovine smo se dogovarjali s kar nekaj podjetji. Izbrali smo ISAAC in ni nam žal. Izdelali so nam privlačno, uporabniku prijazno, spletno trgovino. Vsekakor jih odlikuje profesionalnost, prijaznost, ustrežljivost in konkurenčnost.

Anja Šabič
Ankima d.o.o.

Na področju optimizacije in razvoja spletne trgovine sodelujemo z agencijo Isaac.si že od leta 2014. V tem času so poskrbeli, da so naše ključne besede pozicionirane visoko v iskalnikih. Izkazali so se za zaupanja vrednega partnerja in jih priporočamo.

Uroš Vogrinec
KRON IT d.o.o.

Kaj je optimizacija spletnih strani (SEO)?

Optimizacija spletnih strani (SEO) predstavlja vrsto prijemov s katerimi poskrbimo, da bo vaša spletna stran dosegala visoke pozicije v iskalnikih kot so Google, Yahoo, Bing in drugi. Visoke pozicije vam bodo prinesle na spletno stran več obiskovalcev in zagotovo tudi več potencialnih kupcev. V nadaljevanju vam bomo predstavili kako se lotevamo optimizacije, kaj lahko pričakujete in v kakšnem času.

S pomočje optimizacije bo vaše spletno mesto s časom pridobivalo na avtoriteti. Avtoriteta strani je eden izmed faktorjev, ki na dolgi rok doprinese k višjem rangiranju ključnih besed v spletnih iskalnikih. Višje pozicije vam zagotavljajo večje število obiskovalcev in posledično tudi več potecialnih kupcev. Avtoriteta spletne strani še zdaleč ni edini faktor rangiranja v iskalnikih. V kolikor želimo, da bo optimizacija spletne strani uspešna, moramo poskrbeti tudi za dobro uporabniško izkušnjo, kvalitetne vsebine in povezavo z socialnimi omrežji.

Obstaja veliko načinov in kanalov preko katerih lahko na svoje spletno mesto privabite obiskovalce, optimizacija spletnih strani je samo eden od osnovnih načinov pridobivanja obiskovalcev. Optimizacija spletnih strani dandanes presega svoj pomen osredotočanja zgolj na ključne besede, za katere bi si želeli visokih pozicij. Optimizacija spletnih strani zahteva kvalitetno vsebino na spletni strani, dejavnost na socialnih omrežjih, povezanost sorodnih vsebin in najpomembneje, odlično uporabniško izkušnjo. Še nikoli v zgodovini iskalnega marketinga kvalitetna vsebina ni imela tako velikega pomena za optimizacijo kot ga ima danes. Dobra vsebina in pozitivna uporabniška izkušnja ne pomenita le dodane vrednosti za obiskovalce, pač pa jo zaznavajo tudi vse bolj napredni iskalniki.

Faktorjev, ki vplivajo na pozicioniranje spletnih strani v iskalnikih je ogromno. Kadar se lotimo optimizacije spletne strani, se najprej osredotočimo na pravilno strukturo spletne kode. Spletna koda je izrednega pomena, saj dajejo iskalniki vse večji pomen hitrim in odzivnim spletnim stranem. Poskrbeti moramo, da bo naša spletna koda maksimalno urejena.

Zakaj optimizirati spletno stran?

Obstaja kar nekaj dobrih razlogov za optimizacijo spletne strani. Prva in verjetno najpomembnejša je ta, da večina obiskovalcev obišče spletno stran preko spletnih iskalnikov kot so Google, Yahoo, Bing in drugi. Kljub temu, da lahko relativno veliko obiska na spletno stran pridobimo s pomočjo socialnih omrežij, se moramo zavedati, da iskalniki še vedno pripeljejo daleč največ obiska. Ne gre spregledati dejstva, da kar 80% vseh uporabnikov interneta uporablja iskalnik Google, zato bomo največjo pozornost posvetili prav njemu.

Ljudje dnevno iščejo v iskalnikih ogromno stvari, večinoma s pomočjo vpisovanja ključnih besed. Če naše spletne strani ni med iskalnimi rezultati na za nas in našo ciljno skupino relevantne ključne besede, potem zamujamo veliko priložnost za svoj spletni posel.

Onsite optimizacija

Najprej na vaši spletni strani (Onsite optimizacija) uredimo in dodelamo vse potrebne elemente, da stran postane prijazna spletnim iskalnikom. Uredimo vse, kar je iz tehničnega vidika potrebno, da bi se vaša stran uvrščala čim višje v iskalnikih. Seveda pa pri tem pazimo na uporabniško izkušnjo in hitrost delovanja spletne strani.

Offsite optimizacija

Optimizacija spletnih strani zunaj spletnega mesta (offsite optimizacija) zajema vse, kar se ne dogaja na optimizirani spletni strani, a kljub temu močno vpliva na pozicioniranje v iskalnikih. Za vas gradimo avtoriteto spletne strani s pomočjo kvalitetnih zunanjih priporočil in vsebin.

Raziskava ključnih besed

Postavitev spletne trgovine ali spletne strani ni dovolj za uspeh na internetu. Preden se resno lotimo optimizacije spletne strani je najprej potrebno narediti dobro raziskavo ključnih besed. Če želimo, da nas bodo potencialni kupci preko iskalnikov sploh našli, se je potrebno osredotočiti na ključne besede, ki predstavljajo naš posel.

V pomoč so nam lahko prosto dosegljiva orodja (Google AdWords Keyword Planner) s katerimi lahko natančno izvemo, katere so najpogosteje iskane besede v naši panogi. Izvemo pa lahko tudi konkurenčnost besed in se temu primerno odločimo, kaj bomo izpostavili in katere ključne besede nam lahko prinesejo največ obisk.

Trajanje optimizacije

Pomembno je izpostaviti, da je optimizacija spletne strani dolgotrajen proces in se ne zgodi čez noč. Če želimo visoke pozicije v iskalnikih moramo spletni strani zgraditi avtoriteto. Ker gre za dolgotrajen postopek, se optimizacije ne lotevamo za krajše obdobje od 6-tih mesecev. Prve rezultate lahko pričakujete po nekje 3 mesecih intenzivnega dela.

Cena optimizacije

Vsaka spletna stran je za nas unikaten projekt in vsak naročnik ima svoje želje in pričakovanja. Končne cene optimizacije spletne strani tako ni mogoče določiti preden ne preučimo spletnega mesta. Šele, ko naredimo načrt optimizacije lahko specificiramo in ovrednotimo delo.

Cena optimizacije spletne strani lahko močno variira glede na intenziteto in obseg dela, ki ga zajamemo. Za srednje konkurenčne besede se cena optimzacije prične pri približno 200 € / mesec.