Google in Facebook oglaševanje
Google in Facebook uporablja dnevno ogromno ljudi. S pametnim in ciljnim oglaševanjem lahko izkoristimo moč obeh kanalov in na spletno stran pripeljemo ogromno potencialnih kupcev. Oglaševanje na Googlu se razlikuje od tistega na Facebooku. Pri prvem lahko svoj izdelek ponudimo točno tistemu, ki naš izdelek išče, drugega pa lahko izkoristimo za gradnjo prepoznavnosti naše blagovne znamke.
V nadaljevanju boste izvedeli:
Zakaj Google oglaševanje
Zakaj Facebook oglaševanje
Google oglaševanje
Oglaševati na Googlu je možno na več načinov. Oglase lahko prikazujemo samo tistim, ki iščejo naš produkt in pa za večjo prepoznavnost tudi vse ostalim.
Google namreč svoje oglase deli na iskalno omrežje (oglasi nad in pod rezultati v Googlu) in prikazno omrežje (oglaševanje na straneh, ki prikazujejo Googlove oglase).
Preden vzpostavimo oglasno kampanjo naredimo načrt oglaševanja, izberemo ključne besede, ciljne strani in seveda dnevni limit sredstev, ki bodo na voljo. Sestavimo ustrezne tematske oglase in poženemo kampanjo.
Oglaševasko kampanjo redno spremljamo in glede na odziv prilagajamo oglase, ključne besede in ciljne strani.
Facebook oglaševanje
Facebook omogoča več možnosti oglaševanja. Oglašujemo lahko objave za katere želimo, da dosežejo čim večjo množico, našo Facebook stran ali pa preprosto našo spletno stran. Pri Facebook oglaševanju lahko izredno
dobro ciljno zastavimo naše oglase. Izbiramo lahko med državo, starostno skupino, spolom itd. Na takšen način bodo naši oglasi dosegli točno tiste za katere smatramo, da bi jih lahko naš oglas pritegnil.
Facebook oglaševanje zahteva še posebno mero kreativnosti in idej. Z nami bodo vaši Facebook oglasi izgledali privlačno in dosegali najboljše rezultate.