Vam je naš blog všeč?

Vpliv socialnih omrežij na SEO

Vpliv socialnih omrežij na SEO

Avtor: Igor Videčnik

Vpliv socialnih omrežij na rangiranje spletnih strani v isklanikih se je pričel kazati že v letu 2012. Danes spletne raziskave kažejo, da se vpliv socialnih omrežij na pozicioniranje strani v iskalnikih samo še povečuje. Socialna omrežja pomagajo spletnim pajkom, da hitreje najdejo in indexirajo novo vsebino na vašem spletnem mestu. Število spremljevalcev, oboževalcev in delilcev vaše vsebine pa so eden od najboljših pokazateljev, da gre za kvalitetno vsebino in, da ljudje radi obiskujejo vaše spletno mesto. Spletni iskalniki bodo prepoznali številčnost vaših socialnih omrežij in temu primerno dodelili avtoriteto spletnemu mesto. Zavedati pa se moramo, da si lahko z gradnjo socialnih omrežij prislužim tudi povratne povezave, ki pa bodo še dodatno vplivale na avtoriteto in pozicioniranje naše strani. Vsak, ki se danes loteva spletnega posla bi se moral zavedat moči socialnih omrežij. Na žalost še vedno obstajajo prodajalci, ki socialna omrežja prezirajo, podcenjujejo ali pa v njih ne vidijo posebnega pomena. Vsakomur, ki se loteva spletne prodaje bi moralo biti danes na prvem mestu, da okoli svoje spletne strani zgradi čim močnejšo socialno omrežje.

Konkretni primeri

– vpisi na Twitterju lahko pospešijo indexiranje novih vsebin za več kot 50% in zelo znižajo čas, ki ga bi drugače iskalni pajki potrebovali, da obiščejo vašo stran.

– število delilcev vaše vsebine lahko dokazano sproži Googlov algoritem za prepoznavanje svežih vsebin. Posledično bo vaša vsebina pozicionirana višje, pridobili boste več obiskovalcev in si morda prislužili kakšno povratno povezavo.

– visoka stopnja socialne aktivnosti bo iskalnim algoritmom pokazala, da je vaša vsebina predstavlja dodano vrednost za obiskovalcev, da je vaša vsebina všečna in, da imate velik krog bralcev.

– socialna aktivnost je najbojši pokazatelj vaše priljubljenosti in avtoritete med obiskovalci vaše spletne strani.

– Facebook, Twiter in Google+ ponujajo zelo dobro možnost za dvosmerno komunikacijo s strankami in prav preko slednjih se lahko močno razširijo priporočila, ki pa danes pomenijo največ.

Kako zgraditi socialno omrežje za svoj spletni posel

Sledilce in oboževalce boste najlažje privabili z kvalitetnimi vsebinami. Kvalitetno vsebino bodo prepoznali tako obiskovalci kot spletni pajki. Seveda pa samo kvalitetna vsebina še ni dovolj za uspeh. Vaše socialne profile bo potrebno tudi dobro promovirat. Priporočamo, da pišete o svojem poslovanju blog, Pišite os vojih izdelkih, opisujte njihove prednosti in lastnosti, pišite o tem za kar mislite, da bi vaše kupce pritegnilo. Vpise redno objavljate na vseh socialnih omrežjih, vključite Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest in še bi lahko naštevali. Poskusite se pojavljati povsod kjer je to le mogoče.

Svoje lepo urejene profile poskušajte oglaševat v večjih skupinah. V kolikor vam gre napredovanje počasi lahko poskusite s majhnimi nagradnimi igrami in v večjih skupinah oglašujete povabila k sodelovanju v nagradni igri. Ni nujno, da za nagradno igro podarjate drage stvari, že en podarjen kuhalnik za vodo vam lahko prinese več sto novih obiskovalcev. Seveda pa lahko ima takšno pridobivanje oboževalcev tudi svojo negativno stran, pridobite lahko ogromno oboževalcev, ki jih bo zanimala samo vaša nagrada. Bolj ciljno lahko oboževalce pridobivate tudi z oglaševanji na spletnih omrežjih. Načinov je veliko, bodite kreativni in izvirni.

Najemite nas za svoj projekt

Začnimo projekt skupaj