Vam je naš blog všeč?

8 SEO nasvetov kako bolje rangirati na mobilnih napravah

8 SEO nasvetov kako bolje rangirati na mobilnih napravah

Avtor: Maja Juričinec

Čedalje več uporabnikov pametnih telefonov uporablja mobilni telefon tudi za brskanje po spletu. Konec leta 2016 je Google začel preverjati prilagodljivost spletnih strani za mobilne naprave kar pomeni, da ko bo nekdo na telefonu brskal po spletu, bo Google med rezultati najprej prikazal tiste spletne strani, ki bodo prilagodljive za mobilne naprave.

Spletne strani, ki sicer na računalnikih rangirajo visoko, a se na mobilnih telefonih ne prikazujejo berljivo, bodo pri iskanjih z mobiteli rangirale slabše kot spletne strani z mobilno različico.

Vse pa kljub temu ni tako hudo kot se sprva morda sliši. Za določene stvari, ki bodo doprinesle k boljšemu pozicioniranju v iskalnih rezultatih na mobilnih napravah, lahko poskrbite tudi sami.

Če se vaše pozicioniranje v Google rezultatih razlikuje v odvisnosti od naprave s pomočjo katere brskate po spletu, potem to pomeni, da na ta račun izgubljate obiskovalce in s tem potencialne kupce/bralce… Podobno kot pri optimizaciji namizne verzije spletne strani, morate tudi pri mobilni različici biti pozorni na stvari, ki bodo s svojim zapisom in vsebino izstopale v primerjavi s konkurenčnimi stranmi. Spodaj je zlistanih nekaj nasvetov, s pomočjo katerih bo vaša vsebina dosegla pravo skupino ljudi:

1. Kreirajte si Google-ov business račun

Ena od stvari, ki bo zagotovo pripomogla k prepoznavnosti vašega podjetja na spletu je zagotovo Google-ov business račun. Kreiranje je brezplačno in enostavno. Vse kar morate narediti je, umestiti vašo branžo in po vaših najboljših močeh opisati, s čim se pravzaprav vaše podjetje ukvarja, nato pa dodajte tudi slike vašega podjetja (naj si bo to zunanjost zgradbe, vaših zaposlenih, delovnih prostorov/vzdušje). Tako si boste zagotovili, da kadarkoli bodo na spletu ali s pomočjo Google aplikacije iskali vaše podjetje, bodo najprej videli vaš Google business račun, zato se je zanj vredno potruditi.

2. Občasno preverjajte različne kanale

Poleg Google business računa vas mobilni uporabniki iščejo tudi preko drugih spletnih strani in aplikacij, zato je treba vsake toliko preveriti in/ali posodobiti oz. vpisati vaše podjetje tudi v ostale primerne direktorije na spletu kot so morda lokalne spletne strani, Facebook stran, Pinterest, Twitter ali celo Linkedin račun idr. Tako vas bodo našli uporabniki različnih kanalov mnogo hitreje kot bi vas sicer.

3. Bodite prisotni na čimveč družbenih omrežjih

Če želimo na spletno stran pritegniti tudi uporabnike mobilnih telefonov, moramo biti prisotni na čimveč družbenih omrežjih. Statistika kaže, da več kot 80 odstotkov uporabnikov družbenih omrežij do svojih profilov dostopa prav preko mobilnih naprav. Da bi se torej približali mobilnim uporabnikom, moramo dati prioriteto marketinškim strategijam preko družbenih omrežij. Zato je smotrno oglaševati znotraj posameznih socialnih omrežij (Facebook, Instagram itd.).

4. Izkoristite vtičnike posameznih platform

Če je vaša stran zasnovana na WordPress ali kateri drugi platformi, ki omogoča namestitev vtičnikov, s pomočjo katerih se bo vaša spletna stran lepše prikazovala tudi na mobilnih napravah, jih seveda uporabite. Za trenutek se ustavimo pri že omenjeni WordPress platformi, ki ima na voljo različne dodatke za optimizacijo slik, izboljšanje hitrosti in odzivnosti strani ter dodatke tudi za številne druge SEO elemente. Tako bo denimo WPtouch vtičnik pripomogel k prijaznejši mobilni različici vaše spletne strani, zaradi česar bo posledično vaša stran pri iskanju na mobilnih napravah v iskalnih rezultatih pozicionirana višje. Seveda pa vse strani niso narejene na eni izmed znanih platform. V tem primeru je najbolje, da se obrnete na SEO strokovnjaka.

5. Vsebina strani naj vsebuje tudi glavne ključne besede

Mobilni uporabniki spleta se od teh, ki brskajo po spletu preko računalnikov razlikuje predvsem po načinu razmišljanja in iskanja. Da boste z vsebino dosegli pravo ciljno skupino, je stran treba stran optimizirati tudi za mobilna iskanja. Najprej morate vedeti, katere sploh so ključne besede za vašo branžo, nadalje pa imate možnost v Google Analitiki primerjati iskane ključne besede glede na napravo.

6. Optimizacija slik

Izboljšajte hitrost nalaganja spletne strani na telefonih tako, da optimizirate (berite pomanjšate) slike. V kolikor za to ne uporabite vtičnika, se lahko z orodjem za preverjanje hitrosti strani (page speed tool) osredotočite le na tiste kritične.

7. Vsebina naj bo berljiva na mobilnih napravah

Podobno kot se razlikuje iskanje na mobilnih napravah in na računalnikih, prav tako za ene in druge naprave ni vedno primerna enaka vsebina. Poleg vsebine je še posebej na telefonih pomembna tudi berljivost – velikost besedila, pomikanje po strani, listanje idr. Tukaj nekega skrivnega recepta ni – s testiranjem določite kakšna vsebina se bolje obnese na mobilnih napravah.

8. Optimizacija za vašo lokacijo

Da bi se izstrelili visoko na lokalni ravni se vam ni treba podrobno ukvarjati s programersko kodo, vsekakor pa je vredno vložiti nekaj osnovnega truda. Za višje pozicioniranje pri iskanju na lokalnem nivoju lahko ime kraja dodate v naslov strani, URL, naslove in podnaslove na straneh kot tudi v meta opis.

Glede na čedalje večjo uporabo mobilnih telefonov bo optimizacija za iskanja mobilnih uporabnikov kmalu pomembnejša od optimizacije za iskanja na prenosnikih in namiznih računalnikih. Z uporabo zgoraj naštetih nasvetov in sodelovanjem s SEO strokovnjakom boste zagotovo izboljšali ali vsaj utrdili svojo prisotnost na spletu in se približali vaši želeni ciljni skupini.

Najemite nas za svoj projekt

Začnimo projekt skupaj